המשך הסמנריון לכיון אחר באותו נושא:
תרגיל ראשון :
התחלתי ללמד תלמידים עם לקויי למידה מטמטיקה באמצעות המחשב והאנטרנט ,היה קשי לי עם הסביבה (בית הספר ,המנהל) בהתחלה אבל אחר מכך זרמו העניינים.
התחלתי עם התלמדים וההתחלה הייתה מאוד קשה כי התלמדים לא היו יודעים כלום על המחשב , ואפילו לא נכנסו לחדר המחשבים אף פעם .
היה עלי ללמד אותם בהתחלה איך לשלוט על העכפר , ומאז התחלתי ללמד אותםאת המספרים דרך תוכנות מיוחדות למשל " גן המספרים"
התקדמנו יפה , הת למדים הבינו את החומר בזמן קצר , ובלי קשאים כלומר אני הרגשתי יותר נוח כי לא היו הפרעות בכלל ובלי דבורים . ואז היה לי שקט בכחתה בלי מאמץ.
תעתי את כל השיעורים שהעברתי . ומיד אחרי סיום השיעור כתבתי רפלקציה על כל שיעור ושיעור.
אחרי שסימתי את כל התוכנית שהיתה לי , עשיתי מציגת להתלמדים וראו את הציוים שלהים בתוך המצגת וזה עשה להם טוב .
עכשו אני רוצה לעשות ניתוח לכול התיעודים שיש לי בעזרת המצה שלי , וזה היה דרך למידה מתוקשבת דרך האמיל או האנטרנט , וזה מה שרציתי ואהבתי בהקורס המתוקשב כי מעניין אותי ללמוד דרך התקשוב באוירה של הבית......
מחקה להנחיות שלך ראפי.
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
ההנאה שלה כדי להבין את הבלוג שלך. המאמרים הנ"ל הוא יוצא דופן למדי, ממש נהניתי לקרוא את הבלוג שלך ואת הנקודות שאתה לידי ביטוי. אני מאוד אוהב להופיע לאחור על בסיס טיפוסי, פוסט הרבה יותר בתוך נושא. תודה על שיתוף ... תמשיך לכתוב!
הוסף רשומת תגובה